i love u kamranam فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دوست دارم کامرانم نشد:)






ღyou+me=loveღ

عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس

salm

khobin

man...

aslan khob nista,...

mamnu naz unai ke doa kardan ama mesle inke man shans nadaram

bikhial

belkahare ye rozi mishe ke bebinim hamo

khob

inam chand ta axe ghoghshel

]

 

felan

byebye



نظرات شما عزیزان:

***مژی جوووووون***
ساعت20:34---16 بهمن 1389
salam aziizam misi ke omadiii.bazam bia.webe to ham khili ghashange.axae nazi dariii.


aliiiiiiiiiiii
ساعت18:56---16 بهمن 1389
سلام عزيزم. اگه ميشه منو با عنوان
(علي طاهري_ خدايا فريادم بي صداست)
لينك كن. قربونت برم عسلك


آرام دل
ساعت14:08---15 بهمن 1389
سلام
درسته اشتباه کردم
سپاس گزارم
درود بر عشق


آرام دل
ساعت20:36---13 بهمن 1389
عزیز
آدرس لنکا توی قسمت دوستامون هست؟
من آدرس لینکم رو نمی بینم


آرام دل
ساعت20:17---13 بهمن 1389
عزیز لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟چهار شنبه 13 بهمن 1398برچسب:,ساعت ؟ 20:1 کی نوشته؟ ghazal | |



قالب جدید وبلاگ ghazaljon


دوست دارم کامرانم