i love u kamranam فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دوست دارم کامرانم






ღyou+me=loveღ

عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس

 

 



نظرات شما عزیزان:

aliiiiiiiiiiii
ساعت8:49---16 بهمن 1389
سلام.

منتظرت ميمونم. به منم سر بزن


احسان امو
ساعت19:27---15 بهمن 1389
راستی پستهای صفحه اولتون رو کم کنید زودی وبتون بیاد بالا فای فای

احسان امو
ساعت19:27---15 بهمن 1389
راستی پستهای صفحه اولتون رو کم کنید زودی وبتون بیاد بالا فای فای

احسان امو
ساعت19:27---15 بهمن 1389
راستی پستهای صفحه اولتون رو کم کنید زودی وبتون بیاد بالا فای فای

احسان امو
ساعت19:26---15 بهمن 1389
سلام مرسی منتظره ایمیل هستم واسه وبم هم آهنگ وبم رو گوش کنی متوجه میشی چون 5 ساله عخشم ولم کردورفت دنباله حاله خود لینکتون کردم

احسان امو
ساعت18:56---15 بهمن 1389
راستی اون عکس رو با اگه عکسه باحاله دیگه از امو بوی دارین رو برام ایمیل کنید لطف کردین مرسی ایمیلم رو براتون میذارم راستی اگه پستهای صفحه اولتون رو کم کنید هم وبتون زودتربازمیشه هم بازدیدهاتون بیشترمیشه ها مرسی بوس بای

احسان امو
ساعت18:39---15 بهمن 1389
سلام مرسی چقده کیس میس هست اینجا اوم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟جمعه 15 بهمن 1398برچسب:,ساعت ؟ 18:24 کی نوشته؟ ghazal | |



قالب جدید وبلاگ ghazaljon


دوست دارم کامرانم