i love u kamranam فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دوست دارم کامرانم






ღyou+me=loveღ

عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس



نظرات شما عزیزان:

مژی جووووووووون
ساعت11:52---27 بهمن 1389
سلام عزیزم.خوبی؟
واییییییییییی واییییییی ببخش اینهم دیر اومدم.
اخه نبودم.
ولنتاین تو هم مبارک عسلکم


Armin2@FS
ساعت16:10---18 بهمن 1389
سلام عزیزم وبسایت جالبی داری اگه دوست داشتی به من هم سر بزن
اگه می شه من رو با نام چیه...چیزی شده...بلینک بعد خبر بده تا تو رو بلینکم مرسی یک دنیا ااااااابوسسس
باییی


@} ;-@} ;-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟یک شنبه 17 بهمن 1398برچسب:,ساعت ؟ 21:3 کی نوشته؟ ghazal | |



قالب جدید وبلاگ ghazaljon


دوست دارم کامرانم