i love u kamranam فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دوست دارم کامرانم قلب






ღyou+me=loveღ

عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس

سلام

چمه؟

یه داستانی خوندم گریم گرفت

مامان

خوب دیگه بسه

خیلی داستانش قشنگه میدونم همتون خوندینش منم 7بار بود که خوندم

اما بازم ...

اینم داستانش

پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم
تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید…

چشمانش را باز کرد..دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید..درضمن این نامه برای شماست..!
دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود:

سلام عزیزم.الان که این نامه رو میخونی من در قلب تو زنده ام.از دستم ناراحت نباش که بهت سر نزدم چون میدونستم اگه بیام هرگز نمیذاری که قلبمو بهت بدم..پس نیومدم تا بتونم این کارو انجام بدم..امیدوارم عملت موفقیت آمیز باشه.(عاشقتم تا بینهایت)


دختر نمیتوانست باور کند..اون این کارو کرده بود..اون قلبشو به دختر داده بود..
آرام اسم پسر را صدا کرد و قطره های اشک روی صورتش جاری شد..و به خودش گفت چرا هیچوقت حرفاشو باور نکردم…

خوب دیگه ا ا ا ا ا گریه نکنید دیگه

با بای



نظرات شما عزیزان:

ياسي
ساعت21:55---25 فروردين 1393
اى بميررر با اين متنت.... ياده عشقه خودم افتادم
اونم اينارو ميگفت ولى شر ميگف
ب وبه منم بسر حتماااا نظرم بده


loveya
ساعت13:11---28 بهمن 1389
خيلي خوشگل بود...


آرام دل
ساعت22:16---27 بهمن 1389
سلام دوست عزیز
اول ممنون برای اینکه اومدی و نظرخواهی که کردی
دوم چشم درست می کنم ممنون که بهم گفتی برات سخت بود و ...
راستی تونستی حالا کامل بخونی؟
با زم اگه ایرادی تو وبم یا مطالبم دیدی خوشحال می شم بهم بگی
درود بر عشق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟چهار شنبه 27 بهمن 1398برچسب:,ساعت ؟ 19:24 کی نوشته؟ ghazal | |



قالب جدید وبلاگ ghazaljon


دوست دارم کامرانم