i love u kamranam فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دوست دارم کامرانم تکراری






ღyou+me=loveღ

عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس

salam

nemitunam farsi benevisam terkide pcim

chand roze nemiam chizi benevisam

dalil daram

akhe etefaghy naioftade

rozaie tekrari

karaie tekrari

...

mesle ghablan nistim baham

man dars daram

unam zendegi

khob

base dg

byebye

dosetdaram azizam



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟شنبه 7 اسفند 1389برچسب:,ساعت ؟ 17:17 کی نوشته؟ ghazal | |



قالب جدید وبلاگ ghazaljon


دوست دارم کامرانم