i love u kamranam فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دوست دارم کامرانم love






ღyou+me=loveღ

عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس

سلاممممم

شترین؟ من که خیلی خوفم

 

Click to view full size image

 

اینم یه عکسه قوقشل برای کامران جونم

اینم منو کامرانیم

بهترینم دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت12:14---12 بهمن 1389
سلام

غزل خانم و کامران خان

این غشق شما ستودنیه

بای

salam wow mamnunim


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟سه شنبه 25 دی 1398برچسب:,ساعت ؟ 12:43 کی نوشته؟ ghazal | |



قالب جدید وبلاگ ghazaljon


دوست دارم کامرانم