i love u kamranam فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دوست دارم کامرانم دیروز






ღyou+me=loveღ

عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس

سلاممممممم

سلامممممممممممممممممممممممممممم

خیلی خیلی خوشحالم

اصلا نمیتونین تصور کنید

اگه میخواین بدونین دیروز چی شد

برین ادامه مصلب

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
age ramzesho mikhai to nazarat bego shaiad dadam behet:D

نظرات شما عزیزان:

armin2afs
ساعت21:17---20 خرداد 1390
سلام غزلجان ممنون که رمزت رو دادی امیدوارم دوستیتون باکامران جان دائمی بشه راستی من ی وبلاگ دیگه دارم هااا البته اون مال عقشم که اسمش رها ست دوست داشتی سری به اون وبلاگ بزن راستی نه عزیز ناراحت نشدم بازم ممنون ومتشکر فعلا بایwww.rahaa-armin.loxdblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟جمعه 20 اسفند 1398برچسب:,ساعت ؟ 13:18 کی نوشته؟ ghazal | |



قالب جدید وبلاگ ghazaljon


دوست دارم کامرانم