i love u kamranam فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دوست دارم کامرانم سلام






ღyou+me=loveღ

عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس

سلام دوستای گلم..

من این عکسها رو براتون جمع آوری کردم تا با یه کم ذوق هنری که مطمئنا تو وجود همه شما هست

خودتون قالب مورد علاقه وبلاگتونو بسازین.

اینکه اینا رو گذاشتم به این معنی نیست که این عکسهارو جایگزین عکس قالب کنونی وبلاگتون کنید که

این کار صورت خوبی نداره وبه این معنیست که توی کار دیگران دست بردید.

پس خودتون ازین عکسا قالب بسازین.اگه هم عکسی مد نظرتونه که اینجا نیست سفارش بدین براتون

پیدا کنم...

دوستون دارم....***مژی جووووووون***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام دوستای گلم..

من این عکسها رو براتون جمع آوری کردم تا با یه کم ذوق هنری که مطمئنا تو وجود همه شما هست

خودتون قالب مورد علاقه وبلاگتونو بسازین.

اینکه اینا رو گذاشتم به این معنی نیست که این عکسهارو جایگزین عکس قالب کنونی وبلاگتون کنید که

این کار صورت خوبی نداره وبه این معنیست که توی کار دیگران دست بردید.

پس خودتون ازین عکسا قالب بسازین.اگه هم عکسی مد نظرتونه که اینجا نیست سفارش بدین براتون

پیدا کنم...

دوستون دارم....***مژی جووووووون***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

فائزه خانم
ساعت13:12---7 بهمن 1394
واقعا عالی زود ایشاالله با عشقت خوشبت شی

مجله پیکس فان
ساعت5:48---3 فروردين 1391
سلام عالی بود

roozbe
ساعت14:46---16 تير 1390
selom web goli dari aghe sdost dari tabadol link koni hatman behem sar bezan felan byeeeeee

setareh
ساعت18:26---13 تير 1390
سلام خوبي وب جالبي داري منم يه وب ساختم خصوصي



فقط ميتوني با عضو شدن در اون مطالب رو بخوني خوشحال ميشم بياي و عضو شي خواستي تبادل لينك هم ميكنم موفق باشي


H_Darkness
ساعت22:22---26 خرداد 1390
____________ @__@@_____@
____________ @@_@__@_____@
___________ @@@_____@@___@@@@@
__________ @@@@______@@_@____@@
_________ @@@@_______@@______@_@
_________ @@@@_______@@______@_@
_________ @@@@_______@_______@
_________ @@@@@_____@_______@
__________ @@@@@____@______@
___________ @@@@@@@______@
__@@@_________ @@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
______________@____
سلام، وب خیلی خیلی قشنگی دارین
به منم سر بزنین
اگه دوست داشتین منو لینک کنین و بهم خبر بدین تا منم شما رو لینک کنم
در ضمن اگه به وبم سر زدین خوشحال میشم نظر بدین


Mohammad
ساعت20:33---18 خرداد 1390
سلام
مرسی که وبلاگم اومدی و نظر دادی
بازم سر بزن به من
متشکر


نرگس
ساعت17:20---9 خرداد 1390
مرسییییییییییییییییی که لینک کردی عزیزدلم بوس بوس

نرگس
ساعت12:19---8 خرداد 1390
فدات شم مرسی که سرزدی گلم

عشقمون
ساعت23:16---2 خرداد 1390


وصال
ساعت8:47---27 فروردين 1390
سلام غزل جون
وبت خیلی بامزه وخوشگله
همیشه موفق باشی
پیش منم بیا
بای


عشقمون
ساعت19:03---16 فروردين 1390
سلام وای چه وب قشنگی امیدوارم به هم برسین به ماهم سربزنید
پاسخ:salam merc adrese weblogetuno eshtebah gozashtin


علی
ساعت10:24---11 فروردين 1390
به نظر من که دختر و پسر نداره
من خودم از جمله احساساتیا هستم(اونم از نوع اساسیش)
ولی خوب به نظرم میانگین احساس دخترا بیشتره
ولی پسراییم هستن که احساس دارن.
راستی عیدتونم مبارک
به منم سر بزنین.خوشحال میشم
موفق باشین


ghazal
ساعت10:08---27 اسفند 1389
avalin nazar khodam
dokhtaraaaaaaaaaaaaaaaaaa


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟جمعه 27 اسفند 1398برچسب:,ساعت ؟ 9:32 کی نوشته؟ ghazal | |



قالب جدید وبلاگ ghazaljon


دوست دارم کامرانم