i love u kamranam فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دوست دارم کامرانم کتاب






ღyou+me=loveღ

عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس

 

شلامممم

شترین؟؟؟؟
من که ...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد    گندیدم تو امتحانام

یه عالمه هم خندیدم

یه کتابیو خوندم اسمش ( کوی عشق ) تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

فکر می کردم عاشقانست یعنی بود اما خیلی خنده بود بعضی شعراش  نویسندش هم فریاد نیشابوری

بخونیدش خیلی باحاله ( شعرای عاشقانه هم زیاد داره هااااا   ) 

 

 

 

 

 

 کامرانم عاشقتم

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ghazal
ساعت21:20---26 دی 1389
dosetdaram

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟یک شنبه 26 دی 1398برچسب:,ساعت ؟ 13:59 کی نوشته؟ ghazal | |



قالب جدید وبلاگ ghazaljon


دوست دارم کامرانم