i love u kamranam فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دوست دارم کامرانم






ღyou+me=loveღ

عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس

سلام سلام سلام

یه عکسای میخوام بزارم

اگه تونستین حدش بزنی چه عکسی

عکسای منو کامرانم!!!!!( البته تغیر قیافه دادیم)  

 

اولیش

 زوج های عاشق - Pixfa.net

 

اینم... توضیح نداره  دیگه ا ا ا ا

 

 زوج های عاشق - Pixfa.net

و ایننن ! دعا کنید وبلاگمون فردا فیلتر نشه

و اخریش هم تنها روزی بود که با هم قهر بودیم ( زیاد از این روزا بوده ) 

خوب دیگه بسه ا

بای بای

 

 



نظرات شما عزیزان:

ghazal
ساعت21:09---26 دی 1389
kamranam asheghetam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟یک شنبه 26 دی 1398برچسب:,ساعت ؟ 19:40 کی نوشته؟ ghazal | |



قالب جدید وبلاگ ghazaljon


دوست دارم کامرانم